torsdag 31 mars 2011

första inlägget

Hej!

Idag är det torsdag och en vecka har snart gått igen.
Har inte jobbat något denna veckan, jag vilar upp mig lite, ska ju ändå jobba
i 50år till, eller hur?.

Igår var jag i Jönköping och shoppade med underbara anna, hittade allt utom det
jag skulle ha, skor och en klänning till ett bröllop behöver jag fortfarande.
blev i alla fall, en söt blommig kjol, ett blommigt linne och en jätteskön kofta :).
Igår var det även skinnjackeprimiär, äntligen är våren påväg, men när man vaknade idag,
så var det återigen vitt på backen.

idag, så har jag vart på elva-kaffe hos Evelina, det var mysigt och trevligt, som vanligt :).
Nu är jag hemma, ska kolla på ett par skor och en klänning på nätet nu hade jag tänkt mig.
Senare idag, blir det vattengympa på sjukhuset, ska bli skönt :D

see yaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar