torsdag 31 mars 2011

vattengympa och hemskjutsning

God kväll kära vänner!

vilket start, 3 inlägg denna dag, otroligt!

Är precis hemkommen ifrån vattengympan och jag har icke ont i nacken efter det!
det börja ta sig nu, gått nu några gången, kroppen känns mjukare och ostel.
Den gruppen jag går i, den är så mysig, lätt och prata med dom, kan bero på att
alla är i samma situation.
När jag skulle åka hem, så stötte jag på min kusin, som jag erbjöd skjuts hem :).
träffas ju inte så ofta, så det va bara roligt :).
Nu när jag tänker på ordet vattengympa, så jag tänker jag tillbaka på tiden i spanien :D


Detta är min fina utsikt ifrån min balkong :D.

Jahaja, imån väntas jobb, men ska försöka hinna med ett inlägg innan jag åker, börjar vid 13-21 :).

love yaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar