måndag 11 april 2011

En helg i Halmstad

Hej och hallo :).
Har icke hunnit skriva här på några dagar, har haft fullt upp och
jag har haft en helt fantastisk helg med mina favoriter och K :D.

I fredags va jag typ såå grymt taggad, har aldrig vart så sugen på att
dra iväg och festa nångång som då :) jösses asså, njöt verkligen av att
öppna en cider.
Och vårsolen gjorde saken ännu bättre :D.

Vi va en aning hungriga, så vi stannade i Åled och åt, innan vi hamnade
hos K :).
Vi hade sååå grymt kul i fredags kväll/natt, och även i lördags :).
Stämingen va på topp och mina tjejer är helt underbara :D <3.

Tror att jag aldrig har prickat in en sån perfekt fylla, eller fylla och fylla,
verken nykter eller full nånstans, otroligt skönt :).
Men jag hade intalat mig själv att ta de lugnt eftersom vi skulle festa ihop för första
gången, men det var inga större problem, vad jag vet xD.
Vi kom hem vid 3 typ, och jag mådde faktiskt illa och va grymt kissnödig hela
natten, sov inte ett skit, men va ändå pigg när dom andra vaknade redan vid 8?!.

efter att alla 8st tjejer gjort i ordning sig, så gick vi till stan och herregud vilket väder
Halmstad bjöd på, helt fantastiskt :).
Jag köpte ett par solglasögon, en klocka, leggins och en orange klänning som jag ska
ha på ett bröllop i sommar.
Träffade även på Lovisa och jossan på stan :D:D

När vi kom hem ifrån Halmstad, så sov jag över hos ellen och stackars mig, fick gå
upp och jobba delad tur, men det var inte fy skam det heller.

Bilder kommer i nästa inlägg :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar