fredag 8 april 2011

fredag

God morgon, dagen D..

Kom på att jag inte skrev igår och inte i onssdags heller :O.
men men, ha inte hänt så överdrivet mkt precis, jobbat mest och
igår var jag på vattengympa :).
var väldigt mkt på jobbet igår , men det klarade vii ut till slut :).

Denna dagen, kvällen och  natten kommer bli väldigt intressant :).
Jag, Ellen, Sandra, Sara, Hanna, Carro, Chriss och Sara F ska till Halmstad
för att fira Hanna :) Och vi ska bo hos K, i en natt.. Stackars människa som ska
ha besök av 8st fnittriga tjejer :D. Utgång är planerat och jag är taggad till tusen.
Kameran är laddad, mobilen är laddad, men klädvalet är visst lite svårt denna
gång.
Imån ska vi gå på stan, men jag hoppas dock att jag inte drabbas av min smärtsamma
baksmälla som jag får ibland :S. usch fy och blä..
men men, ska sova hos Ellen, lördag till söndag :). Sen blir det jobb på söndagkväll :D.

See yaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar