måndag 4 april 2011

Lördag, söndag, måndag

God kväll!

Tänkte ta allt i ett idag eftersom jag inte bloggade igår :).
Haft en underbar helg faktiskt och en väldigt bra start på den nya veckan.
Du vet, ny vecka, nya möjlgheter :D. Sjukt fint väder idag asså, herregud,
satt på torget på en parkbänk i Halmstad och lyssnade på musik och njöt
av solen och tillvaron.

Lördag:
Som jag skrev i förra inlägget att jag skulle se Hoffmaestro på parken, vilket vi gjorde.
Dock blev det väldigt lugnt, va inte alls taggad helt plötsligt.
Gick ut med Evve, Rebbe, Linda A, Johanna, Frida & Jennie.
Va så mkt folk på parken, man fick knappt plats. När jag och Johanna skulle
beställa en "sex on the beach", så fick bartendern hjärnsläpp, så det blev helt fel,
så vi fick den gratis. Inte illa, men den va inte ett dugg god.
Åkte hem tidigare än planerat, va sjukt trött.

Söndag:
Vaknade bakis, liksom hallo?! Efter 4 cider, lyckat. Men men. Skulle tagit tåget till Halmstad egentligen,
men anki ringde och frågade om jag kunde köra ner deras bil + maja till Halmstad och det gjorde jag.
jag mötte upp henne i Åled, så slapp jag irra omkring i Halmstad, mitt lokalsinne är lika
ned noll förstår ni.
När jag kom till K, så ville han spela golf, slå på ranchen. Jag antog att det skulle gått åt helvete,
men mina dolda talanger kom fram, så blev rätt nöjd ändå :) Han däremot, han slog lååångt.
Snygg golf-outfit hade jag också, hög kjol, leggins och regnjacka ;) vackert vackert.
Efter det kollade vi på fotboll, eller jag somnade rättare sagt, social som man är (A).
Sen bestämde vi för oss att gå ut och äta på stan och sen gå på bio. Vi tog en tre rätters på
en kina restaurang, va gott, men magen sa ifrån typ, har väl blivit endel kinamat de senaste
veckorna.
Biofilmen va kanon, I´m number four :D verkligen sevärd, men det verkade som att det skulle
komma en efterföljare på den. Mkt bra söndag :D.

Måndag:
Har vart en riktig slappedag, men det kan behövas ibland :).
K fick massage av anki idag iaf, så han fick njuta en stund.
KÖpte ett asgott vitlöks-baugett på Östras bageri och ett wienerbröd :D
mkt gott. Kollade på mästarnas mästare, det är ett litet trevligt program de.
K skulle plugga, så jag fick inte stanna längra ;) då gick jag till stan och satte mig
på mc donalds och tog en glass :) sen gick jag lite i affärer, men kände mig inte
så sugen på detta, så satte mig på en parkbänk och tog fram min söta rosa mp3 och
lyssnade på musik och njöt av tillvaron :D

Imån blir det stan med min twin, ellen och sen jobba kväll :)..


Love yaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar