lördag 2 april 2011

lööördag

hallo.

Idag är det lördag och jag har jobbat till fyra och jag är mkt nöjd
med dagens arbete :) dom ringde dock ifrån jobbet och sa att jag hade
glömt att lägga tillbaka en larmtelefon haha, men som tur var , var den
i mitt skåp :).
Är väldigt roligt att jobba tillsammans med Maja, för vi går bara och skratta
hela tiden, då går tiden genast mkt fortare :D.

Just nu vila jag lite, innan jag det är dax att börja göra sig i ordning för utgång :D.
det blir parken ikväll med rebbe, evve, matilda, frida & jennie hörde jag :).
det är ju trots allt Hoffmeastro :D.

Vet att jag ska åka tåg imån vid halv elva, men det är morgondagens problem.
innan brukade jag alltid planera, så allt blir perfekt, nu skiter jag i vilket, bara
det blir gjort :). sStanna i Halmstad till på måndag än så länge, jobba på tisdag :).
Så det ser ut att bli en bra start på veckan.

Kan inte sluta le :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar